Білборди повинні приваблювати, а не спотворювати…

Білборд, як діючий засіб реклами, вже давно став невід’ємною частиною інтер’єра сучасного міста. І Каховка не є виключенням. Проїжджаючи центральними вулицями міста, помічаємо обличчя політиків, привітання, акції, запрошення… Але чи радують око ці білборди? Обірвані, вигорілі на сонці, із застарілою тематикою й, нерідко, з повною відсутністю смислового навантаження.

Створена рішенням виконкому планувальна рада, покликана розглядати містобудівні й інженерні питання, узгодження діяльності виконавчих органів та служб, пов’язані з підготовкою містобудівних питань до розгляду

міської ради та виконкому, зокрема й стан рекламоносіїв.

Перше засідання планувальної ради відбулося вже у вівторок. Одне з питань, винесених на її розгляд – необхідність виконання правил благоустрою власниками білбордів і дотримання умов договору про тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів.

Умови договору говорять, що ці 27 власників повинні систематично перевіряти й підтримувати належний технічний стан білбордів. Усунути всі недоліки розповсюджувачі реклами повинні до 1 червня.

А це означає, що опори білбордів мають радувати око перехожих не іржавими плямами, а пофарбованими світло-сірим кольором; не обдертими лахміттями білбордовських проспектів, а їх відновленим естетичним виглядом; не порожніми щитами з рештками минулорічних рекламних вивісок, а приємно затонованою кольоровою гаммою незатребуваних на даний момент щитів.

Тож може тепер, нарешті, щезнуть агітаційно-вітальні реклами вже «давно минулих днів»: привітання зі святами і виборами, що вже пройшли… Адже скоро час нові розміщувати, а ми ще ніяк зі старими не розпрощаємось…

Маємо надію, що відтепер не відчуватимемо сорому перед гостями Каховки за одну з невід’ємних прикрас будь-якого сучасного міста – білборди!

Дякуємо за відгук! Ми цінуємо вашу думку!

Pin It on Pinterest