ЩО ЗНАЧИТЬ ЛЮБИТИ СВОЄ МІСТО?..

Ні для кого не є секретом, що саме благоустрій — одна з найбільш обговорюваних та важливих тем, адже — це візитівка кожного населеного пункту.
Мешканці міста миттєво реагують (коли позитивно, коли критично) на будь-­які зміни в напрямку покращення територій, облаштування скверів, майданчиків тощо.

Містян та гостей міста приваблюють торгові майданчики, які, ніби яскраві острівці, виділяються серед загальної сірості. Наприклад, «Галерея», що по вул. Кооперативна, чи «Корона Плаза» (біля ТЦ «Універмаг»). Та, мабуть, і все… таких «європейських куточків» у нас не так і багато.
Щодня мешканці міста стикаються із розбитою бруківкою або проваленим асфальтом на дорогах та тротуарах, нескошеною травою у центрі міста…список можна продовжувати довго. Тим приємніше усвідомлювати, що в місті є приватні підприємці, котрі створюють біля своїх закладів мальовничі краєвиди.

Одна справа утримувати в належному стані закріплену територію, а інша — створювати куточок, який стає окрасою міста.
Яскравим прикладом такої ініціативи є крамничка канцтоварів «Цифра» (на фото праворуч), що по вулиці Велика Куликовська (біля в`їзду на подвір`я поліклініки). Приватний підприємець Олександр Блозва створив літній майданчик, креативно використавши природні ресурси (в даному випадку — дерево), що додає позитивних емоцій, сприяє підтримці навколишнього середовища та й відвідувачів приваблює. До речі, ініціатива дуже сподобалася багатьом каховчанам, вони вдячні підприємцю.

А що може бути креативного в магазині з «прозаїчною» вивіскою «М’ясо»?! Виявляється, до будь-­якої справи можна підійти з душею та фантазією і результат здивує… У цьому впевнена Наталія Михайлівна Крамар (працівник торгівлі з 30-річним стажем). Разом із чоловіком, Котляром Михайлом Олександровичем, вони створили біля закладу мальовничий куточок, який приваблює покупців і перехожих (дехто просто робить фото на фоні закладу). Адже тут гарно, відвідувачі можуть не тільки придбати продукти харчування, а й випити кави чи посмакувати морозивом, сидячі на привабливій, затишній терасці.

Це приклади людей, які підходять неформально до підприємницької діяльності, чим додають привабливості Каховці. Вчать власним прикладом любити своє місто. Було б непоганою традицією місцевій владі відзначати, нагороджувати (на День міста, наприклад) за такі ініціативи. Заохочувати, можливо, надаючи якісь пільги підприємцям…

А кожному з нас — по новому поглянути на питання благоустрою тих територій, за які кожен несе відповідальність (чистота та охайність біля власних садиб, магазинів, установ).
Лише спільними зусиллями (міська влада та громадськість) ми зробимо Каховку містом європейського рівня.

Олена Демченко.

Дякуємо за відгук! Ми цінуємо вашу думку!

Pin It on Pinterest