У громадських приймальнях Володимира Іванова знають все про проблеми жителів Каховки та районів округу

Сьогодні, через відсутність правових знань, чимало людей залишаються один на один зі своєю проблемою. Нерідко звернення громадян до державних установ і організацій не дають ніякого результату. Тому, з метою надання допомоги та інформації кожному громадянину в його проблемах, проведення консультацій щодо юридичних питань, допомоги у вирішенні соціальних проблем, тлумачення чинного законодавства по всьому 185-му округу працюють шість громадських приймалень народного депутата від партії “Слуга Народу” Володимира Іванова.

ДЕ ЗНАЙТИ ПРЕДСТАВНИКІВ СВОГО ДЕПУТАТА

Передвиборна гонка закінчилася давно, а Володимир Ілліч разом з помічниками продовжує активно працювати з виборцями 185 округу.

25 вересня під час свого першого візиту на Каховщину, вже в якості народного депутата, член партії “Слуга народу” Володимир Іванов відкрив громадську приймальню і провів прийом громадян у Каховці. Традиційно, про свою роботу в окрузі та у стінах Верховноі Ради Іванов чи не щоденно звітує у соцмережі “Facebook” на офіційній сторінці “ЗеДепутат “Слуга Народу” Іванов Володимир 185 округ”.

На відкриття офісу жителі міста та району відреагували практично миттєво. Тільки за перший тиждень громадську приймальню відвідали кілька десятків людей. Жвавий потік відвідувачів багато в чому пояснюється зручним місцем розташування – офіс розміщується в самому центрі міста, на другому поверсі будівлі Каховської райдержаміністрації. Але, головна причина масовості звернень полягає, звичайно, у величезній кількості проблем, з якими люди стикаються у повсякденному житті.

– Структура приймалень на окрузі утворює вертикаль, коли до центральної приймальні у Каховці стікаються всі звернення з 5 інших, розташованих у Генічеську, Новотроїцьку, Нижніх Сірогозах, Іванівці та Верхньому Рогачику. 3 з 6 приймалень знаходяться у приміщеннях місцевих РДА (Каховка, Генічеськ, Новотроїцьк). У Нижніх Сірогозах – у будівлі райради. В Іванівці – в будинку культури і міжшкільному навчально-­виробничому комбінаті у Верхньому Рогачику. В планах відкрити приймальню у Чаплинці,  – розповідає представник нардепа Анна Забеліна.

За графіком нардеп три тижні працює у Верховній раді, а кожен четвертий – відвідує округ і спілкується з виборцями особисто.

“ТУРБО-РЕЖИМ – ЦЕ НОРМАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ЯКИЙ ПРИНЕСЕ ДОВГООЧІКУВАНІ ЗМІНИ”

Кожен мешканець міста чи району може звернутися у будь-­яку приймальню зі своїми проблемами, пропозиціями, зауваженнями, скаргами. У всіх приймальнях працює команда фахівців, яка безкоштовно надає консультації. Мешканці можуть звертатися як з індивідуальними, так і колективними скаргами.

Розглянувши звернення громадян, у разі необхідності, працівники приймалень допомагають їх складати, доповнювати, потім направляють до Києва у центральний офіс депутата.

Каховська приймальня працює один день на тиждень: в середу з 8 до 13 години. Проте, це не означає, що в інші дні роботи немає. Графік помічника нардепа не нормований. Крім вирішення проблем та потреб виборців по вже наданим заерненням, комунікація відбувається щоденно, по всім можливим каналам зв’язку: соцмережі, месенджери, пошта, телефон. Тож можна казати, що “турбо-­режим”, в якому працює нардеп, накладає свій відбиток і на його помічників, і на роботу приймальні. Але головне, що від того темпу та тої швидкості, яку набрала “Зе-­команда”, якість прийнятих рішень – не страждає.

- «Турбо-­режим» нової влади чомусь дивує багатьох людей. Але, я вважаю, що цього не потрібно боятися, навпаки, варто сприймати це як нормальний процес, який зараз вкрай необхідний нашій країні, і який обов`язково принесе нам такі довгоочікувані зміни на краще,  – впевнена Анна Забєліна.

Так, для прикладу, під час останнього за графіком прийому 16 жовтня, декілька зустрічей з виборцями, питання яких потребували вивчення та консультації з юристами, були назначені не на приймальний день. Все це  – для якомога скорішого вирішення питань, що турбують жителів.

- ”Вислухати. Зрозуміти. Допомогти” – саме в такому ритмі проходять всі особисті прийоми. Кожен, хто звернувся, був вислуханий, багато прохань були взяті в роботу. Основні питання, з якими звертаються жителі міста та району – житлово-­комунальне господарство, субсидії, особисті питанн і т. д.  – розповідає про робочі будні помічника депутата Анна Забеліна.

Враховуючи, що приймальні фактично працюють лише кілька тижнів, непосильні “аншлаги” поки не спостерігаються. Опрацювати встигають всі звернення. Проте, поки виборці придивляються і прислухаються до вражень тих людей, хто вже побував на прийомі, громадська приймальня активно працює з громадськими організаціями та громадянськими об’єднаннями та завжди готова до “Турбо-­режиму” в роботі.

Один з напрямків цього сегмента – юридична підтримка і супровід організацій, що переживають непростий період. Так під час останнього прийому 16 жовтня до приймальні звернулись районна спілка інвалідів “Довіра” та представники організації воїнів АТО. Всі ці питання народний депутат Володимир Іванов постійно тримає під особистим контролем. Зараз з цього приводу готуються депутатські запити в усі причетні до теми інстанції.

- Уже перші дні нашої роботи показали, що ми відкрилися дуже вчасно і що затребуваність в таких офісах зараз, як ніколи, велика,  – констатує керівник громадської приймальні Анна Забєліна.  – Проблем в соціумі, дійсно, накопичилося багато, тому народний депутат Володимир Іванов і його помічники готові робити все можливе, щоб допомогти з їх рішенням максимальній кількості громадян. А об’єктивну оцінку якості роботи приймалень дадуть самі жителі округу.

Ті, хто побував на прийомі, дуже позитивно відгукуються про рівень організації офісу та професіоналізм його співробітників. При цьому, вони дивуються, що громадська приймальня Володимира Іванова відкрилася не в переддень виборів, як це, на жаль, прийнято у вітчизняному політикумі.

За словами помічниці нардепа не завжди питання, з якими звертаються громадяни, потребують безпосереднього втручання нардепа. Але, при роботі із зверненнями громадян, жоден напрямок не залишається без його пильної уваги.

ДЕ ЗНАЙТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СВОГО ОБРАНЦЯ

На сайті Верховної Ради є офіційні контакти депутата Володимира Іванова та прізвища його помічників rada.gov.ua;

В соціальній мережі “Facebook” на Офіційній сторінці “ЗеДепутат “Слуга Народу” Іванов Володимир 185 округ”.

На цій же сторінці можна звернутися до Володимира Іванова та його помічників, щоб отримати консультацію чи повідомити про хвилюючу вас ситуацію чи подію на окрузі.

Сергій МАКОГОН.

1 коментар до “У громадських приймальнях Володимира Іванова знають все про проблеми жителів Каховки та районів округу

  • 28.10.2019 о 21:48
    Permalink

    Здравствуйте. То, что о проблемах жителей Каховки Вы знаете – это хорошо. Я живу в Геническе на микрорайоне, и у нас под окнами уже больше недели ужасные ароматы – течет канализация (забито в соседнем доме ) я знаю, что соседи по моему подъезду обращались в водоканал, но никакой реакции. Мы же платим за водоотвод.

    Відповідь

Дякуємо за відгук! Ми цінуємо вашу думку!

Pin It on Pinterest