Хто не будує дороги, той пасе задніх

Минулого понеділка в Любимівці було зроблено ще один відчутний крок до створення селищного кільцевого автобусного маршруту: вздовж вулиці Крупської від дитячого садочка вниз облаштовано 100 погонних метрів із 800 м асфальтованої дороги.

-Проектно-кошторисна документація на створення кільцевого автобусного маршруту в нашому селищі була повністю виконана ще в 2007 році, – розповідає Любимівський селищний голова Михайло Мотрюк. – Тоді ж держава виділила й перші 300 тисяч гривень на початок будівництва автобусного кільця. Однак цими коштами ми не встигли скористатися, бо їх терміново переадресували на ліквідацію серйозних наслідків повеней в Західній Україні. А оце днями держава знову запровадила спеціальну субвенцію на будівництво та ремонт шляхів, отож селищна рада разом з райдержадміністрацією нині роблять все можливе, аби ефективно використати якомога більше цілковито адресних державних коштів. Сподіваюсь, в наступному році Любимівське автобусне “кільце” стане реальністю, тож жителям селища вже не доведеться йти пішки по 4-5 кілометрів до найближчої автобусної зупинки на Каховку.
Разом з Михайлом Іллічем ми проїхали майбутнім кільцевим селищним маршрутом, довжина якого складе близько 7 кілометрів. Він починається від Мелітопольської вздовж вулиці Морської, потім повертає на Пролетарську, а тоді проходить вулицями Калініна, Крупської, Гагаріна, Молодіжна, Більшовицька, Південна та Котовського (кінцева зупинка на вул. Мелітопольська).
Важливо, що“кільцівка” пов’яже єдиним транспортним маршрутом такі селищні об’єкти, як медична амбулаторія, Свято-Покровський храм, дитячі садки “Малятко” і “Ромашка”, дві загальноосвітні школи, а із 12 зупинок дві стануть “вузловими”, тобто спільними з маршрутами каховських автобусів.
Створити любимівчанам кільцевий автобусний маршрут безпосередньо допомагає колектив Каховської дорожньо-експлуатаційної дільниці (начальник Б.Баранецький). Зокрема, укладанням асфальтового покриття на вулиці Крупської сумлінно займалися бригадир шляховиків Алла Брит, дорожні працівники Володимир Бурдюг, Сергій Кравчик, Ігор Коротких та Василь Ільків під організаторським опікуванням виконроба Людмили Саннікової.
-Зрозуміло, – зауважує Людмила Петрівна, – темпи нашої роботи в Любимівці залежатимуть від наявності відповідних коштів. Будувати шляхи сьогодні – діло вкрай витратне. Лише одна тонну асфальту, не кажучи вже про інші витратні складові, коштує 850 гривень. Втім, сподіваємося на суттєве поліпшення шляхового фінансування. Хто не будує дороги, той або завжди запізнюється на свій потяг, або взагалі тупцюється на місці. Такий суворий закон життя.

Валерій РУДЕНКО.
Фото “Каховської зорі”.

 

 

 

Дякуємо за відгук!

Pin It on Pinterest