Молодий дизайнер Репіна – з любов’ю до рідного міста

в студииОсь і добігає свого закінчення 2012 рік. І, як завжди напередодні приходу року нового, ми підбиваємо підсумки ще одному прожитому відрізку часу, розмірковуємо, що він приніс нам, а багато хто думає й над тим, що він сам приніс у цьому році – своїм рідним, друзям, своїм землякам… Серед них – і гість редакції, дівчина, про котру разом із її сестрою колись не раз писала «Каховська зоря». І хоча тепер Євгенія й Тамара Репіни живуть і працюють у Херсоні, але за будь-якої нагоди намагаються якомога частіше відвідувати рідне місто, звідки почався їхній шлях як творчих осіб. Ми запросили Євгенію до нашої редакції та спробували дізнатися про життя і творчі здобутки сестричок.

– Євгеніє, які професії обрали ви з сестрою?
– Ми навчались в Херсонському національному технічному університеті на кафедрі дизайну, у цьому році його закінчили та здобули кваліфікацію спеціалістів з дизайну. Я отримала диплом з відзнакою і зараз працюю дизайнером у видавництві в Херсоні. А Тамара – режисером радіо на ДТРК «Скіфія».
– Розкажи нам, чим запам’яталися тобі студентські роки?
– Мої студентські роки були насичені цікавими подіями: я брала активну участь у кафедральних виставках живопису та фотовиставках, неодноразово нагороджувалася дипломами, у 2010р. стала учасником Всеукраїнської олімпіади з дизайну у м. Кривий Ріг та отримала грамоту переможця у номінації «Графічний дизайн».
Хочу відзначити, що у вузі працював із нами прекрасний викладач і наставник, голова правління Херсонського обласного осередку Спілки дизайнерів України, член правління Херсонського обласного відділення Союзу рекламістів України Віталій Миколайович Крижановський. Досвід, яким ділиться ця людина із своїми студентами, є вражаюче великим та неосяжно важливим для подальшого становлення студента як дизайнера-професіонала. Саме він учив нас премудростям брендингу і айдентики. Мабуть, не кожна пересічна людина знає, що таке брендинг взагалі, оскільки це явище нове, та останнім часом в Україні постало питання про брендинг цілих міст і регіонів. Сучасні умови диктують необхідність просування інтересів міст, причому швидко, нестандартно й яскраво. Брендинг міста – це, насамперед, інструмент економічного розвитку та конкурентоспроможності міста, який є невід’ємною частиною інформаційної політики. Мета – зуміти виділитися серед інших міст.
Залучившись до регіональної програми «Відкритий дизайн», куратором якої є Віталій Миколайович, у рамках курсового та дипломного проектування ми вирішили приділити значну увагу розробці проектної пропозиції програми айдентики міст Каховка й Нова Каховка. Та сьогодні хочеться трохи розповісти саме про проект, що створений для рідного міста. Ми пропонуємо програму до дня народження Каховки, в ході роботи над якою створено логотип для нашого міста, що основується на трьох складових: ріка Дніпро, чайка та всім відомі два стародавні дуби у центрі міста (див. малюнок). В роботу був узятий слоган, який є цитатою з висловлювання поета Михайла Светлова: «Каховка – это не населенный пункт, не земля. Это песня, сердце, вдохновение». Кольорове рішення логотипу віднайдено в одній біло-блакитній гамі. Такі кольори обрані не випадково: блакитний є символом не лише води, але й безкрайніх небесних просторів, символом поступального руху та течії (змін). Білий колір по суті своїй є символом чистоти та безмежжя, тобто необмеженості простору. В основу білбордів, що повідомляють про свято міста, було використано власні акварелі. Це – лілії, які, безумовно, символізують Каховське море, адже Каховка – місто на Дніпрі; томати – символ родючих земель Херсонщини, та каштани (ну, хто ж не прогулювався нашим затишним сквером із каштанів!). Ось так і було відтворено образ нашого міста, – в теплих барвах та душевних лозунгах до них, які вдалося передати через м’який мазок акварелі. У рамках програми також пропонується до розробки ряд об’єктів сувенірної продукції, який включає: настільні прапорці, сувенірні чашки, серію паперових пакетів, фірмовий одяг та багато іншого. Пропонується новий фірмовий імідж для наших каховських автобусів!
Весь творчий процес проходив із захватом та прагненням взяти посильну участь у розвитку своєї малої батьківщини.
Хочеться додати, що проектна пропозиція айдентики міста Каховка може стати стартовим початком для подальшої роботи та розвитку бренду території. Головним засобом просування бренду пропонується використання зовнішньої реклами та рекламно-сувенірної продукції різного характеру. Прийняття до уваги, реалізація даної проектної пропозиції дасть можливість перетворити Каховку на успішне, передове місто, місто, де буде приємно як працювати, так і жити. Звичайно, потрібен активний PR, виділення грошей на рекламу та просування на туристичних виставках. До статусу необхідно докладати матеріальні ресурси й кошти. Тільки у цьому випадку місто справді зможе виділитися на просторах нашої країни і набуде бренду, який знатимуть усі.
– Дякуємо тобі, Євгеніє, і зичимо, щоби усі твої задумки втілювались у життя! А небайдужим каховчанам бажаємо, аби наша Каховка з приходом Нового року продовжувала своє оновлення. І дуже хотілося б, щоб цьому сприяли пропозиції нашої талановитої землячки.
Спілкувалась
Ірина СОШНІКОВА.

Биллборд1 1 Автобусы

Дякуємо за відгук!

Pin It on Pinterest