Засідання колегії райдержадміністрації

28 травня голова районної державної адміністрації В.Балабанов за участі голови районної ради М.Крупіна провів розширене засідання колегії РДА, на якому було розглянуто чотири питання порядку денного.

Дудчинські контрасти
Першим питанням обговорювалася робота виконкому Дудчинської сільської ради з виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади згідно із Законом «Про місцеве самоврядування в Україні». Як розповіла керівник апарату райдержадміністрації Тетяна Васильєва, до складу Дудчинської сільської ради входять села Дудчине, Любимо-Павлівка та Любимо-Мар’ївка. Загальна кількість населення складає 1927 осіб.
На території сільської ради було розпайовано КСП ім.Куйбишева, в зв’язку з чим передано до земель колективної власності 4669,8 га, в т.ч. с/г угідь – 4454,6 га, з них ріллі – 4098,3 га, з них розпайовано – 4098,3 га.
На землях сільської ради працюють сільськогосподарські підприємства різних форм власності.
Дохідна частина сільського бюджету з власних та закріплених доходів на 2014 рік затверджена в сумі 926,9 тис.грн., фактично надійшло 201,1 тис.грн., що становить 21,7 % річних планових показників та 131,3 % квартальних.
Планові показники по доходах на 2014 рік – 284,6 тис.грн., фактично надійшло 21,9 тис.грн., відсоток виконання річного плану – 7,7, квартального – 112,9.
Зменшення надходжень відбулося по податку на доходи фізичних осіб на 57,1 відсотка, по інших податках спостерігається динаміка росту: плата за землю – 118,1 відсотка, фіксований с/г податок – 102,8 та надходження від орендної плати за користування комунальним майном – 100,6 відсотка.
На утримання органів місцевого самоврядування видатки склали 67,8 тис.грн., або 75,8 відсотка до планових призначень, дошкільного закладу – 115,2 тис.грн., або 76,2%, будинку культури – 17,1 тис.грн., або 64,0 %.
Для надання житлово-комунальних послуг населенню в 2011 році було створено сільське комунальне підприємство «Бювет». Ліцензія на водопостачання діє у нього до 2018 року. СКП обслуговує 4 водонапірні башти Рожновського, артезіанські свердловини, які не обладнані приладами обліку води. Послуги з водопостачання надаються 545 абонентам, з яких лише у двох встановлені лічильники. Водопостачання с.Дудчино – 2 год./доб., с.Любимо-Мар’ївка, с.Любимо-Павлівка – цілодобово з башти.
Торгівельна мережа сільської ради налічує 8 об’єктів торгівлі та 1 об’єкт громадського харчування. Однак на території сільської ради відсутні заклади побутового обслуговування.
Медичне обслуговування мешканців сільської ради здійснює амбулаторія загальної практики сімейної медицини. У закладі відсутні цілодобове водопостачання та електробойлер для підігріву гарячої води. З початку поточного року лікарем Тавричанської АЗПСМ не проведено жодного виїзного амбулаторного прийому, графік прийому лікарем мешканців села відсутній. Крім того, немає аптечного кіоску.
На території Дудчинської сільської ради функціонує два навчальні заклади: дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) та загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. У школі організовано харчування 3 дітей, позбавлених батьківського піклування, 36 учнів 1-4 класів. Харчування здійснюється за рахунок районного бюджету.
Мережа закладів культури сільської ради складається з Дудчинського сільського будинку культури, Любимопавлівського сільського клубу та Дудчинської сільської бібліотеки, які потребують ремонту.
На території сільської ради 8 осіб з числа одиноких громадян похилого віку отримують соціальні послуги територіального центру, яких обслуговує один соцробітник. Бюджетом сільської ради на соціальний захист населення кошти не передбачені. На заходи з оздоровлення та відпочинку дітей у 2014 році передбачені кошти для оздоровлення 5 дітей села.
Дудчинський сільський голова Ашир Гусейнов визнав зауваження на свою адресу та сільвиконкому об’єктивними, але зауважив, що нинішні проблеми із реальним фінансуванням діяльності сільрад не дозволяють у повному обсязі та своєчасно здійснити все раніше намічене. Наприклад, саме через це загальмувалася газифікація Дудчиного, хоча було вкладено солідні сільбюджетні кошти у розробку відповідного проекту. Подібне повторюється й з капітальним ремонтом колективної сільської мережі водозабезпечення. Непокоїть Дудчинський сільвиконком й той факт, що ніяк не вдається легалізувати працю сотень сезонних сільгоспробітників, через що бюджет сільради зазначає значних недовідрахувань у вигляді податків з фізичних осіб.
У своєму виступі В.Балабанов підтримав прагнення А.Гусейнова сконцентрувати головні зусилля на розв’язання першочергових проблем сільради, таких, як водозабезпечення, наповнення сільського бюджету, газифікація, ремонт доріг та благоустрій, але підкреслив, що керівник завжди має нести особисту відповідальність за успіх чи невдачу у будь-якій справі.
Колегія визнала роботу Дудчинської сільради в цілому задовільною і рекомендувала їй здійснити комплекс конкретних заходів, спрямованих на оперативне усунення наявних недоліків та недоробок.

Зима не за горами
Учасники засідання розглянули підсумки роботи житлово-комунальних підприємств та об’єктів соціальної сфери району в осінньо-зимовий період 2013-2014 років та визначили основні завдання для діяльності господарського комплексу Каховщини в наступному опалювальному сезоні 2014-2015 рр.
Завідувач сектору житлово-комунального господарства та надзвичайних ситуацій РДА Сергій Зверєв підкреслив, що результати аналізу опалювального сезону 2013/14 років свідчать, що виконкоми сільських, селищної рад, структурні підрозділи районної державної адміністрації, центральної районної лікарні, центру первинної медико-санітарної допомоги в основному правильно спрямували організаційно-господарську діяльність всіх підвідомчих об’єктів на виконання заходів з підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2013/2014 років. Так, було придбано 942 т кам’яного вугілля, 243 кубометрів дров, що складає 1860,4 грн. Використано газу – 310439,76 м3 на суму 2574,2 грн., брикетів – 39,702 тонн на суму 48,581 грн. Загальна сума коштів становила 5114,8 тис.грн.
Здійснено перезарядку та технічне обслуговування вогнегасників на суму 11,2 тис. грн., виконано роботи з вимірювання контуру заземлення, фази нуль та громозахисту у навчальних закладах на суму 25,0 тис. грн., проведено поточний ремонт електричних мереж на суму 19,7 тис. грн., ремонт електричних плит на суму 29,5,0 тис. грн.
Проблемним питанням є недофінансування бюджетних установ з проведення ремонтних робіт через управління державної казначейської служби в Каховському районі, необхідне фінансування для встановлення котла під пелети у АЗПСМ с. Червоний Перекоп, а також на проведення капітального ремонту (глядацької зали, кімнат гурткової роботи, фойє, фасаду будівлі) Василівського будинку культури… Закладам освіти загалом на ремонтні роботи не вистачає близько 1,5 млн.грн.
За попередніми підрахунками на опалювальний сезон 2014/15 року необхідно 4829,7 тис.грн., в тому числі на закупівлю кам’яного вугілля – 987,8 тис.грн., розрахунок за спожитий природній газ – 1747,5 тис.грн.
В цілому дефіцит коштів на енергоносії складає близько 2,2 млн.грн. На невідкладні ремонтні роботи закладів освіти, культури та медицини – близько 2,3 млн.грн.
В обговоренні важливого питання взяли участь Червоноперекопський сільський голова Галина Лобунько та Коробківський сільський голова Ігор Сегляник, котрі звернули увагу присутніх на першочергові проблеми у підготовці до нового опалювального сезону. Зокрема, І.Сегляник зауважив, що переважна більшість сільських комунальних підприємств має досить слабку матеріально-технічну базу для якісного та своєчасного виконання поставлених завдань. Особливо бракує оперативного фінансування, а також нових труб, спеціальної техніки та механізмів. Через це є вже зараз необхідність трьом-чотирьом сількомунгоспам об’єднатися у кущові комунальні житлово-господарські підприємства або розпочати процес створення районного сільського комунального підприємства.
Колегія РДА прийняла рішення, яким рекомендувала підготувати та затвердити заходи щодо забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери в осінньо-зимовий період 2014-2015 років; утворити відповідну районну комісію; покласти персональну відповідальність за цю справу на голів виконкомів сільських рад, керівників структурних підрозділів РДА, підприємств, організацій та установ району незалежно від підпорядкування та форм власності.

Впевнений початок
Начальник відділу економічного розвитку і торгівлі РДА Сергій Єремейчук поінформував учасників розширеного засідання про хід виконання програми економічного, соціального та культурного розвитку Каховського району за 1-й квартал 2014 року.
В галузі «Рослинництво» завдяки відносно теплій зимі сільгосптоваровиробники рано розпочали весняно-польові роботи. Першочергово було підживлено азотними добривами озимі культури в повному обсязі. Норма внесення добрив склала по 45 кг діючої речовини, внесено більше 2,2 тис.тонн азотних добрив.
На даний час в районі наближаються до завершення роботи з посіву ярих культур, які висіяні на площі 71,5 тис.га (95% до завдання), в тому числі ярого ячменю з плану 10,5 тис.га посіяно 10,6 тис. га (101 % до плану), ярої пшениці – 163 га, зернобобових – 814 га (67% від плану), гірчиці – 670 га (96% від плану), сафлору – 547 га, соняшнику – 16 тис.га (94% від плану), сої – 29,2 тис.га, або 101% до плану, овочів – 6,6 тис.га (98% від плану), картоплі – 1,9 тис.га, або 100 %, кормових культур – 2,5 тис.га, або 128%.
В галузі «Тваринництво» за І квартал поточного року чисельність поголів’я сільськогосподарських тварин з початку року по всіх формах власності збільшилася: ВРХ – на 61 голову, поголів’я свиней – на 108 голів, овець – на 73 голови. Зменшилося поголів’я птиці на 27,5 тис.голів, поголів’я корів залишилося на рівні 1 січня – 3583 голови.
Станом на 1 квітня 2014р. в районі відсутня заборгованість із виплати заробітної плати по статистичному колу підприємств.
За січень-березень 2014 року до загального фонду місцевих бюджетів Каховського району надійшло 6 339,5 тис.грн. власних та закріплених доходів (112,9% до планових показників). Понад план отримано 726,3 тис.грн. У порівнянні з минулим роком надходження до загального фонду місцевих бюджетів району зросли на 130,5 тис.грн., або на 2,1%.
Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг (без врахування електроенергії) станом на 1 квітня 2014 року становить 85,0% (нарахування – 4 804 тис.грн., оплата – 4 081 тис.грн). За цим показником район посідає 17-те місце серед 18 районів області у рейтинговій оцінці результатів діяльності за І квартал 2014 року.
У загальноосвітніх навчальних закладах району створені усі умови для забезпечення дітей гарячим харчуванням. За рахунок районного бюджету стовідсотково отримують гарячі обіди учні 1-4 класів, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей.
В галузі „Охорона здоров’я» протягом звітного періоду були використані кошти із загального фонду місцевих бюджетів в обсязі 8 789,9 тис.грн., що становить 88,5% до запланованих показників.
Обсяг здійснених видатків загального фонду на утримання установ культури, проведення заходів та виконання затверджених районних програм, які діють в галузі, склав 1 267,6 тис.грн., що становить 81,2% від запланованого обсягу.
Колегія райдержадміністрації прийняла до відома звіт С.Єремейчука і націлила трудові колективи Каховщини на безумовне виконання як поточних завдань, так й програми 2014 р. в цілому.
З подачі начальника фінансового управління райдержадміністрації Надії Татунової колегія схвалила проект змін до деяких показників районного бюджету на 2014 рік і внесла той документ на розгляд сесії районної ради, яка відбудеться 6 червня.

One thought on “Засідання колегії райдержадміністрації

  • 23.06.2014 о 21:32
    Permalink

    сколько можно уже говорить об объединении комунхозов одно и тоже. председатели 3 года спят на 4 просыпаются с новыми бредовыми идеями.

    Відповідь

Дякуємо за відгук!

Pin It on Pinterest