Вирішую проблеми, виконую обіцянки, підтримую ініціативних

Робота на посаді першого заступника міського голови досить об’ємна, різноманітна, відповідальна і, найчастіше, невдячна. Доводиться вирішувати питання ремонту доріг та дахів будинків, дбати про вуличне і дворове освітлення, своєчасно організовувати прибирання вулиць і вивезення сміття, турбуватись про озеленення, належне тепло- та водозабезпечення, контролювати роботу комунальних підприємств і багато іншого. Знаю, що найбільше нарікань з боку каховчан, як, до речі, і мешканців усієї країни, викликає саме ЖКГ, бо робота у цій сфері є нескінченною, а результати – швидкоплинними. А до того ж, із обмеженими фінансовими ресурсами.
Звичайно, усе і одразу у сфері житлово-комунального господарства міста вирішити просто неможливо, і той, хто обіцяє значне покращення шляхом проведення декількох заходів, м’яко кажучи, фантаст.

Однак кожен із нас намагається утримувати власну оселю в чистоті, теплі, красі, створювати затишок і безпеку будинку. Але, щоб цього досягти, необхідна чітка мета, кропітка і злагоджена робота усієї родини. Так само відбувається й у місті в цілому — без постійної, планомірної співпраці громади і влади, а ще немалих коштів, не обійтися. Саме тому я намагаюсь якомога частіше залучати до співпраці каховчан і мешканців інших населених пунктів, фахівців, які можуть допомогти: хто мудрою порадою, хто власною працею, хто свіжою ідеєю, а хто – фінансами. Щоразу переконуюсь, що саме такий формат взаємодії приносить найбажаніший та найтриваліший результат. І, хоча каховчани не зобов’язані витрачати час і гроші на заміну освітлення, каналізацію чи опалення, вивезення сміття тощо, є речі, які реально втілити у життя, об’єднавши ідеї, думки та дії. Зі свого боку я лише намагаюсь вчасно виконувати поставлені завдання, реагувати на побажання та шукати шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми.

Розгадую “загадки”

Саме так можна назвати проблему, яку узявся вирішити після звернення до мене журналіста однієї із обласних газет за роз’ясненнями стосовно скарги, надісланої до редакції видання навесні цього року мешканцями Каховки. За словами журналіста, близько 8-ми років люди не можуть дочекатись справедливості, “розплутати клубок” безвідповідальності та вирішити проблему якісного і своєчасного постачання електроенергії у власні будинки. До речі, зауважу, що вирішення цього питання виявилось взагалі поза компетенцією міської влади.

Коротко кажучи, приватні будинки №№ 62, 64, 66а, 66б і 68 по вул. Мелітопольська у східній частині міста, що в минулому становили житловий фонд Каховського лісгоспу, і дитячий садочок були підключені до електромережі через трансформатор у дворі лісгоспу, мали постійні перебої із електропостачанням. У зв’язку із припиненням у лісгоспі роботи найбільших об’єктів (гаражі, майстерні, цех), відпала необхідність у попередніх потужностях трансформатора, практично не проводились і профілактичні роботи, старе електрообладнання вже майже зносилось, а власника кабелю електромереж, який веде до будинків городян, взагалі не могли знайти. Це стало причиною тривалих перебоїв зі світлом в будинках. Випадки ж відсутності електрики доводилося усувати жителям будинків власним коштом, наймаючи фахівця-електрика. Через різкі зміни в напрузі виходила з ладу побутова електротехніка. А наприкінці вересня 2014 року в Каховському лісгоспі почалося обвалення плит перекриття колишнього сувенірного цеху, за яким закріплений кабель, що живить електроенергією будинки, а це може призвести до його повного розриву. Хоч і сплачують мешканці будинку кошти за електроенергію електропостачальній організації, але працівники Каховського РЕЗ і ЕМ відмовлялись обслуговувати і нести відповідальність за неналежне їм обладнання та кабель, а державне підприємство лісгосп посилалось на те, що воно не зобов’язане обслуговувати та забезпечувати якісною електроенергією неналежні йому лінії електропередач та житлові будинки.

Багаторічні скарги позитивних результатів не дали, тому мешканці звернулись до друкованого ЗМІ.

Ось за таку загадку я взявся. Для цього мені довелось неодноразово зустрічатись з керівниками Каховського РЕЗ і ЕМ, обленерго, лісгоспу, інспекції Держенергонагляду, готувати звернення в різні інстанції, аж до міністерств, виїжджати до мешканців з комісіями для детального обстеження, брати участь у засіданнях спільної комісії, створеної обленерго та органами Держенергонагляду. Вирішували проблему декілька місяців, але, на щастя, на даний час «Херсонобленерго» розробило проект підключення вказаних будинків до іншого джерела електропостачання, в обхід Каховського лісгоспу. На реалізацію проекту виділено кошти і вже встановлено стовпи електропередач для подальшого прокладання кабелю і підключення будинків. І це без витрат з міського бюджету.

Виконую обіцянки

На початку серпня до мене звернулись мешканці будинку по вул. Ентузіастів, 2 і попросили вирішити питання щодо приведення до ладу території колишнього стадіону, розташованого поблизу будинку. Територія перебуває у віданні учкомбінату, але тривалий час ніким не обслуговувалась і тому заросла високою травою. Стурбовані мешканці просили створити хоча б мінімальні умови для занять спортом для їхніх дітей. Я пообіцяв допомогти людям.
Уже через декілька днів був здійснений покіс бур’яну, а потім ми разом із жителями будинку пліч-о-пліч наводили порядок на території. Приємно, що і діти не залишились осторонь, а із завзяттям, з граблями та віниками в руках працювали на рівні із дорослими. Однак на цьому не закінчилось. Я не забув прохання мешканців облаштувати дитячий майданчик. Вдалося домовитись із підприємцями міста щодо надання допомоги у втілення в життя побажань жителів будинку. Безмежно вдячний тим людям, які вклали свою працю або надали матеріали у вигляді металу та фарби. Тож спільними зусиллями уже 14 вересня майданчик із турніками, рукоходами та гойдалкою був встановлений біля будинку №2 по вул. Ентузіастів. Ну, а вдячна дітвора з радістю одразу ж почала “освоювати” майданчик.

Підтримую ініціативних

На перехресті вулиць Пушкіна та Портова жителі навколишнніх будинків створили імпровізований баскетбольний майданчик просто неба. Але для повноцінних занять спортом не підходило земляне покриття, що перетворювалось у багнюку після дощу, або вкривало шаром пилу і гравців, і м’ячі у погожу днину.
До мене звернулися жителі з проханням допомогти замінити покриття на більш зручне та безпечне. В свою чергу, я, звернувшись по допомогу до небайдужих підприємців, організував доставку на майданчик відсіву, щоб зробити покриття для гри не земляним, а твердим. Ну, а в День фізичної культури і спорту, 12 вересня, я вручив дітям м’ячі та сітку на кільця.

До речі, цікавий факт. Як тільки в зазначеному місці з’явився майданчик і став збирати навколо себе купу дітвори, в одну із ночей невідома особа обірвала сітку на баскетбольному кільці. Дуже хочеться вірити, що подібна ситуація не повториться і містяни почнуть більш відповідально ставитись до благ, створених власноруч.
Таких прикладів вдалої співпраці може бути набагато більше. Зі свого боку, я завжди можу гарантувати всебічну підтримку, адже так само, як і більшість каховчан, хочу жити у місті, де влада і громада знаходяться у тісному діалозі. Розуміння потреб громади та їх задоволення неможливі без взаємодії. І саме роботу пліч-о-пліч я можу запропонувати усім небайдужим містянам, готовим до співпраці. Адже тільки разом ми зможемо зробити Каховку квітучим, комфортним та щасливим місцем для життя.

Павло Пуляєв.

Дякуємо за відгук!