Гайд-парк для педагогів району

27 березня 2018 року на базі Чорнянської ЗОШ І–ІІІ ст. (директор — Віктор Кудлай) відбувся педагогічний гайд-парк «Соціалізація та розвиток особистості учня на етапі становлення Нової української школи». Цей захід організований відділом освіти Каховської РДА та Каховським районним методичним центром з метою підведення підсумків роботи закладів освіти Каховського району над обласною науково-методичною проблемою «Cоціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі: методологічний та методичний підходи». Невипадково девізом роботи зібрання стали слова Василя Сухомлинського, видатного педагога-гуманіста, «Педагогічна ідея — це крила, на яких підноситься колективна творчість», адже у вересні 2018 року виповнюється 100 років від дня його народження.

Під час першого блоку гайд-парку «Соціалізація… Як вона є…» присутні проаналізували основні освітні компоненти соціалізуючого простору: види творчої й соціальної діяльності учнів, розвиток самоврядування, упровадження інноваційних технологій розвитку особистості, культуру мислення, безпечність інформаційного середовища.

Практичний блок гайд-парку був представлений діяльністю п’яти дискусійних площадок, у ході роботи яких кожен мав можливість висловити думку і обґрунтувати позицію: «Управлінський аспект процесу соціального становлення особистості» (Я. Тарабанова, завідувач КРМЦ), «Вчимося жити разом: сучасні підходи до соціалізації дошкільників» (С. Ковалевич, методист КРМЦ), «Сім’я як цінність і агент соціалізації» (Ю. Азаренко, методист КРМЦ), «Сучасний учитель як агент соціалізації» (Л. Вронська, методист КРМЦ), «Учень як суб’єкт соціалізації» (В. Таранник, методист КРМЦ).

У заключній частині гайд-парку представники дискусійних площадок у форматі естафети представили результати своєї роботи. Усі присутні переконалися, що ідеї В. Сухомлинського актуальні й сьогодні, а також зробили висновок, що сучасний освітній простір Каховщини спрямований на успішну соціалізацію особистості, що він акумулює потенціал сім’ї та закладу освіти, неформальних об’єднань, інтегрує різноманітні впливи на особистість з боку інших соціальних інститутів, що завдяки розбудові такого освітнього простору освітяни Каховського району виконують суспільне замовлення відповідно до Нової української школи —  «…розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності».

Я. ТарабановА, завідувач КРМЦ.

Дякуємо за відгук!